DAGENS

DAGENS VILL HA: En ny mobil
DAGENS KLÄDSEL: Linus tröja, tjocktröja och jeaans
DAGENS SMINK: Nadas
DAGENS FRISYR: tofs haha
DAGENS HÄNDELSE: Väntar jag fortfarande på….
DAGENS LÅT: I gotta feeling - black eyed peas , när jag tycker om en låt lyssnar jag BARA på den
DAGENS PLANER: Gick åt helvete igen, sket sig redan imorse.. skulle gå morgonpromenaden, käka bra frulle och komma i tid till skolan, vad lyckades jag med? Inget.
DAGENS SAKNAD: min fina pojkvän
DAGENS DUMMASTE: Matilda får damp på lektionen och frågar vart lexikonet är och så ligger de precis framför näsan på henne, hahaha
DAGENS SJUKA: Depressionsångest
DAGENS DROG: cola
DAGENS ROLIGASTE: Cykelturen hem med stina!
DAGENS FAVORIT: ida kommer alltid vara min favorite hih
DAGENS KÖP: cola bara haha
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: sisådär
DAGENS ORD: "ah men asåååå" haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0