faack

Okej, lite snabbt om gårdagen då.. Jag kom dit runt nio, vi skulle ta elva bussen till slick. Louise och alla försöker få mig dyngrak och ja jag är på ! Vid elva ligger jag och spyr och är helt deckad. De var min kväll de haha! Har nog aldrig varit sådär full och jag kommer inte ihåg ett enda jävla dugg, usch!

Meeeen, jag pallra mig upp till skolan. vakna halv 7 och var fortfarande full, men klädde på mig och tog SJU bussen till skolan ingen jävla aning om varför, var väl där halv 8 och låg och sov lite, allt bara snurra. Vi slutade runt 12 och nu är jag hemma och precis klämt i mig pirre och cola, ska städa huset nu så mammi blir glad sen ska jag sova. Ska träffa linus ett tag sen måste jag åka ner till tyskarna, och umgås med dem, ett löfte är ett löfte ju sååå =)

Hoppas ni har en bra dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0