gahh ..

Alltså, mina humörsvängningar är det nå fel på. Ena sekunden är jag jätteglad och sprallig och älskar livet, sen andra sekunden ligger jag och gråter sönder. ALLTSÅ VAFAN ÄR FELET. Jag orkar inte..
Är de p-pillerna? Är det för att jag inte mår nå bra? Är de för att linus ska åka iväg sex jävla veckor? jag orkar inte, jag är så jävla rädd alltså. Varje dag är det såhär, dag ut och dag in.

I skolan mår jag så jävla bra, för jag har en "roll". jag är glada wickan, jag är den som ALLTID ställer upp för andra och jämt är glad liksom , och när jag kommer hem är jag helt annorlunda? känner att jag måste åka iväg, som vanligt när jag mår dåligt -flyr iväg liksom. Men vart?


Kommentarer
Postat av: hannah

känner igen mig på pricken i det där.. så jävla likt hur jag känner!

2009-09-29 @ 07:43:07
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0