gasch..

Igår var de såå jävla mys, jag gick till limpan och satt och bada ute hos han. helt underbart! jag är så himla kär :)  åkte till ica sen och köpte godis och skulle se på en film och den verka kung men vi har nog aldrig sett en hel film haha.. sen blev jag så jävla ledsen och linus blev sur så jag gick hem, hade sån jävla panik .. meeen efter ett tag kom han hit och sov med mig ändå =) mysgubben..

jag vet inte vad jag ska göra för att tacka alla er som försöker stötta mig genom det här. Ni är underbara allihopa och jag vill bara krama om er hundra gånger.. Det finns nog ingenting som kan göra att jag mår bättre men era ord hjälper så himla mycket, tack för att ni finns. Tack för att ni är mina bästa vänner. Speciellt tack till Ida som fick mig på bätte humör igår, när jag gick från linus visste jag inte vad jag skulle göra, tårarna bara rann och ida var den enda jag kunde tänkas att prata med. jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0