hurtigt

Kom precis in från morgonrundan haha, var as skönt att gå idag! Men de är så sjukt, så fort jag ser att någon går framför mig så drar jag i turbon ännu högre och jag SKA gå förbi henne, eller om någon svänger åt vänster där jag ska åt höger, så går jag till vänster ändå "för jag kan också" hahaha less jag blir, är sån dålig förlorare så de ligger väl nå i de ;P

Nu sitter jag och äter gröt iaf, jag har gjort den själv det ni ! ska försöka bli lite nyttigare haha, de har gått uför de här med dricka varje helg och godis varje helg och ibland varje dag HELT sjukt!


Såååå .. nu ska jag äta upp frullen, klä på mig och sen cykla till skolan :) Vi hörs sen!


Bild på mig och min fina stina, då vi cykla till gårdskär i somras:) jej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0