I GOTTA FEEEEEEEEEELING !

Igår blev de oth med johanna hilde marina men jag kunde inte kolla så mycket haha så ja lär kika om allt idag, men inte fan gör de mig nå eller!
Mötte limpan sen och så gick vi runt lite, extra mys.
Vaknade tiiiiiiidigt as hell idag men så får de vara, de är ju mys de med. Ska se på oth nu, sen krubba lite och sen kommer ida så blir de fixination och partynation, nirrba.

kör en dagens som ida ja;

Dagens humör: KANONERS, fast jag är sjuk
Dagens borde: fixa mig , orkar inte va ris längre haha
Dagens frisyr: turban
Dagens klädsel: stor tisha och trosor, haha
Dagens planer: förfest hos miapia sen das krogas
Dagens vill ha: pengar, mat
Dagens längtan: linus
Dagens beroende: hostmedicin
Dagens tråkigaste: fejjan
Dagens händelse: kör på nattens istället, inatt vare nå dryga jävlar här som ska ha stryk så de heter duga! ja kom bara
Dagens låt: i gotta feeling - black eyed peas
Dagens vän: IDA BOHLIN! <3
Dagens onyttiga: cola
Dagens dryck: cola
Dagens bästa: få träffa ida idag, de är kung
Dagens lunch: inge, och inget kommer de bli heller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0