ida

Såg att världens bästa ida hade skrivit ett sånt jäkla fint inlägg, så jag gör detsamma hiihi..

Var väl efter skolavslutninge eller nå vi började umgås varje helg, varje dag. Vi klickade direkt och vi har setts varje varje helg sen dess, helt sjukt.
Kommer ihåg när båda satt hemma och sig och vi smsade, hade så jäkla tråkigt men båda var bakis. FAST vi ville ses ändå och vi drog och festa, så jääävla roligt var de, kommer nog aldrig glömma den kvällen med plastpåsar över huvve och skyhöga klackar , haha.. Sen fortsatte det, vi sågs varje helg, hade/HAR! roligt varje gång. Jag har aldrig mått så bra här bra som när jag har en kompis som verkligen bryr sig, som fattar vad jag säger och som inte stöter bort eller säger "ja jag vet inte vad jag ska säga men jag fattar att det är jobbigt". Hon ger mig råd, och det är dom råden som gör att jag orkar ta mig igenom de värsta dagarna.
När inte jag och Ida ses på 3-4 dagar blir båda hur ledsna som helst, och det är precis som ida säger haha - känns som att man är kära i varandra.
Jag kan inte med ord förklara hur glad jag är att jag har dig Ida bohlin, du är en sån sjukt bra människa och du har världens bästa personlighet. du får mig på bra humör DIREKT, bara jag tänker på dig och ditt roliga skratt hihi :)
jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: ida

åååh du är så jävla underbaar kvinna, inga ord kan beskriva våran vänskap. you keep me alive

2009-09-30 @ 19:48:15
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0