IDIOTER

igår efter skolan åkte jag och klippte mig, alltså vet inte vad jag tycker om det tror jag ska ändra lite. sen blev det stan med ida pida, skulle inte köpa nå men så blidde det ändå.. åkte hem och såg på oth med johanna:) somnade inte förrän halv 4 för de va nå idioter som höll på, stick

Linus väckte mig, tack för den! haha, så nu sitter jag här och käkar risifrutti och knaprar på halstabletter, är verkligen helt sjukt! Hostade så jag spydde igår mysig va ? ;) Pratar med tekin, en kille från turkiet som jag träffa förra året, när jag och ida åker till alanya får vi bo hos han haha trevligt ;) supersnäll är han haha

nu ska jag försöka få i mig risifruttin sen bara lägga mig i sängen igen, orkar inge mer.. kanske ska ut och äta ikväll med pappa och dom, hoppas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0