jaaaaooww

Gah vilken jobbig dag det här har varit, skolan gick bra segt för jag blev så jävla arg på en äcklig person, tur att mina brudar gör de så sjukt mycket bättre och hilde då, är hon lite kung eller hahaha så jävla rolig ;)
slutade runt tre och självklart började det spöregna när jag skulle cykla hem så jag åkte upp till volvo och hälsade på :) gick och köpte glass med dannepanne sen satt jag och prata med patrik bra länge, altså han hade sin chiuahaha med sig vettefan hure stavas bryr mig ej ni vet ja menar ;) jag ska lätt ha en sån när jag kirrat jobb och flyttat hemifrån, gosegris vad söt den var =) den ska med mig till lappland hihi

tävlade med mamma uppför backen och vem fasiken vann då, joo jag ;) sen jag kom hem har jag pluggat, läst alla psykologi sidor och gjort några frågar, sen läst 50 sidor religion typ haha, antecknat från varenda sida. Duktig wiktoria :) nu ska jag belöna mig med godis mwaha. Snart blir det idol och mys med mamsen :)

äckliga jävel, ja alla vet att du gör allt för att förstöra men try do it lite mer diskret, thaaaanks!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0