JAG HAR BARA LÅTIT DET VARA ..

Har precis kollat på några, eller okej, många OTH avsnitt. Om dom är grymma måste jag kolla på dom en gång till för det är så jävla awesome. Blev inte att jag följde med mamma till stallet, jag kom på att jag är allergisk mot hästar och måste ta allergi tabletterna 1.5 timme innan, INTE nice! Jag älskar hästar faktiskt, det är så jävla mysigt :) Får följa med nästa vecka istället :)
Kommer ihåg när jag red förr, jag och min kusin gjorde ordning limpmackor och massa varm oboy och satt på höloftet och mös, alltså fan va jag vill back in the days nu dåå haha..


Nu ska jag och Bosse försöka fixa min tv, är nå sepe fel på antenn sladden. Sen ska jag ringa min bästa vän och prata lite, jag mår inte bra och de verkar inte hon heller göra. Finns här för dig ida hjärtat.. <3


godnatt då, hörs imorn :) älskar dig limpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0