MEET ME AT THE HOTEL

HEJ! Just nu sitter jag och pluggar men ni vet väl hur de är, haha.. Kommer man på att man inte gjort en grej går man iväg för att göra de och så sjunker man tillbaka till stolen igen och kommer på nästa grej och försvinner lika snabbt igen, haha..
Har precis pratat med samsung grejs och de är vanligt att mobilen låser sig helt, skit trök. Vill inte lämna in den på lagning för jag tog ingen försäkring och garantin är slut så är ju lika bra att köpa en ny så om du är en vänlig själ kan du langa en till mig dirr ;)

Jag har suttit i snart två timmar med att skriva om columbus och det enda jag har skrivit är en halv a4, funderar på att ta största typsnittet och ett radavstånd på 4.5 så närmar jag nog mig fem sidor fortare än kvickt måste jag säga.

nej, undra om jag ska dra en tripp till ica? känns som att de är kommer bli en låååång kväll ..


Vadå? Skjuta iväg några golfbollar i bomhus backen är väl ineg fel?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0