yeah

Oj vad jag är dålig på att bloggeliblogga nu, men så får de va :) har så mycket i skolan men ska bli bättre..
aa, vaknade upp med älskling idag, som jag gjort varje dag de senaste dagarna haha, sen blev de sleepa om efter han dragit till jobbet och så till skolan sen. Mötte pat på vägen, hah bad girls ;)
Skolan gick finemang, beställde en mobil lite hastigt med. KÄNNS NICE ! Min touch gick sönder och nu har jag en tegelsten typ, inte nice.

Ska plugga på som fan nu idag, har ett feting prov på torsdag. Sen kommer älskling hit och vi ska se på movie sen sova, haha är helt sluuut !  sen åker älskling iväg på lördag i sex jävla veckor, faaaaan.. jag kommer aldrig klara mig..




denna är påväg hem till mig nu, nirrbalito


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0