anus fucker

fan. fan. fan. OKej , fan igen.

Jag har fått feber, precis det jag väntade på sen vattenkriget jag och linus hade haha. Igår fundera jag när fan den skulle komma, men de blev ju inte så långvarig fundering. Jag som hade tänkt att plugga internationell ekonomi men det får vänta tills imorgon, har prov på fredag och det är en feeet bunt som ligger där och väntar på att bli uppläst.

Får sån ångest över allt, okej kolla här.
Jag har prov på fredag
Tal på måndag
Prov på onsdag
Prov på torsdag veckan efter
Prov på måndag veckan efter
prov på onsdag veckan efter.
+ massa mer, jävla anus

Är det kul? NÄÄÄÄÄÄÄ det ska jag tala om för er att det inte är. Inte kul alls.
Och jag hade tänkt plugga körteori, får ta det efter allting :S och på råga på allt, så har jag inga pengar. Och när jag inte har pengar mår jag dåligt. Jag äger 20 spänn , FAN. Jag frågade pappa om jag fick ta av spargrejset men han har inte svarat, får panik ja. Kan inte gör ett skvatt. Märker ni att jag har pms eller? Har nog aldrig varit såhär arg haha.

Och så har inte linus kommit hem heller, han jobbar över och kommer säkert hem om två timmar, och då kommer vi sova direkt. bajshååååla, ge mig pengar eller stundenten nu. Ba att välja sådär. JA MEN GÖR DET DÅ !!


du kan få ge mig sommar också .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0