bajs

Kom precis hem från en långis med pappa, eller ah, långis för mig och kortis för han ;) han går ju runt i tre timmar annars, haha galning. Gick runt kusten från vårvik till furuvik. as mysigt place, lugnt, långt bort och höra fåglarna kvittra. filosofisk jag är , huh?
Kommer ihåg när jag , green och pappa gick där i somras. Haha, vi kommer precis runt vid furuvik och båda jag och johanna stannar upp och skriker , gaahh dt låter som apor! så springer vi, haha fulhuvven ..

nu väntar jag på att linus ska komma till moi så ska vi vandra till hans place, nirba :) älskar dig limp,

juste, fick svar från ett företag i norge. Fick inte jobbet för jag ville verka jobba så mkt ? dööh!


ja och tomas på nyår, haah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0