gash .

Hade en mycket trevlig kväll igår, mina morbröder var hos oss och åt (plus deras flickvänner, of course!) sen gick vi till linus för att äta middag med hans släkt, körde äggtävling med. Bilder kommer :) Sen tillbaka hem till mig och festade, blev bra full ett tag haha men gick ut och prata med nisse och sofie, ett välbehövligt och mycket betydandesfullt samtal, tack för det. Slockna runt halv sex för jag mådde så jävla dåligt, uscha..

Åh herrejössanes vad man äter kring påsk, det är helt sjukt.
Idag blev vår fjärde påskmiddag, snark på påskmat. vem bryr sig? Jag äter potatis och köttbullar till vardags så det är ingen stor difference for me, faktiskt. Dock är det väl traditionen som spökar, det ska vara mycket på bordet. Har bara tagit det lugnt idag, ätit massa onödigt och spelat spel i fem timmar. Vi vann en gång. Suck.

NU funderar vi på att göra nå, men vad sk aman göra? Vill åka iväg.. ta mig iväg från det här, vill boooort från alla hämningar och behov, cant stand this asså....


tack för att du finns i mitt liv! jag kommer alltid att älska dig.

Kommentarer
Postat av: wilma

nej det har vi inte tror jag.. men vi ska vara med mamma lite och pappa lite, för imorgon åker jag och min mamma till stockholm (: och sen så fyller min låtsas bror år idag och då skulle vi fira honom :)

2010-04-05 @ 15:22:36
URL: http://kollaenwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0