if we ever meet again

Klockan ringde för en timme sen. PIP PIP PIP. Stäng av den där jäveln var de enda jag tänkte på, fast limpan skulle upp och jag tänkte va en mysig flickvän som käka frukost med han..
Har fixat mig litegranna, har faktiskt blått smink idag, hör och häpna. tycker de ser braaa horigt ut men tror att jag har hittat någon snygg matchning nu, faktiskt. Går på hel blått ja, blå/vit tröja, smink, klocka och smycken. lame haha

första lektionen är int ekonomi. då har vi prov, någon i spe3a som känner att de är kapabla till dt? hahah nä, jag har läst några sidor ja. men jag tar ett IG så får vi se;) sen har jag körlektion, men tror inte jag ska plugga efter. kör teori hemma i helgen ist, mår faktiskt jättedålit..

aja, ska röra mig mot bussen, tar en extra tidig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0