Its going down ...

Min pluttis kom och mötte mig efter skolan, köpte med mig glassar och mumsig dricka. Gick tillsammans hem och solen stekte i nacken, åh de var så mys! :)
Drog ner på seafun direkt när vi kom hem och köpte nya truckar till hans bräda, sen vidare till hans mormor och morfar :) dom är så söta, och tommy blir så glad när man säger länsman! Hahaha :D

Lite krubb i magen och vidare hem för att skejta, var inte så bra mark så vi drog till långbacka med en sväng förbi min fina johanna med , hej å hå vad jag har härjat idag!
Men cirkus 10500 steg har det blivit, bra va? Plus en cykeltur på 1.6 mil :D såååå blir det styrka på det ikväll, jää!

Imorgon är vi spe3are lediga, ska bli så skönt .. får hoppas det är bra väder, kan jag ligga ute på altanen och sola samtidigt som jag pluggar, awesomeness :D

Just nu har vi 7 prov framför oss och massvis med inlämningar i skulan men jag ska ta det där jävla körkortet asap :D håll tummarna :D


JAG VILL utomlands, till egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0