Ny kategori?

Hej och hå bloggen! Finally tillbaka kanske man kan säga. har haft fullt upp, tagit igen lite tid med mig själv och sedan bara varit allmänt kär. Har varit så sjukt mycket i skolan, ni anar inte.. Prov varje vecka, inlämningar och debatter. Har inte tränat på två v nu heller och jag känner hur drygt det är. Vafan, vill ha tid. Och körkortet, ja det ska vi inte ens prata om.. Jag ska ta tag i det nu på lovet, försöka plugga lite var dag men vill även njuta av mitt sista lov. Har många fina planer, är inne på att starta eget ! vet att det kommer funka men jag måste ha någon som vill göra det MED mig, delägare eller något. Får prata med mina närmsta (: Igår var jag på sminkkurs med söta Sofie. Hade med mig lite kanon peeps och vi lärde oss att sminka typ, haha. Jag är KASS på att sminka, lägger mascara, en ögonskugga och eyeliner sen finoto. Så lärde mig lite igår, ska försöka träna nå varje dag, att testa med FÄRGER!! Kan ju typ börja med en ny kategori , hah dagens sminkning så får ni följa utvecklingen haha, skulle va nå de va!! Näe, nu ska jag ner och mysa med min familj. Kom precis hem från pappa där det vankades påskmat och påskägg! Nirrba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0