pluggination

Godmorning!

vaknade för cirkus en timme sen, av att linus låg och kittla mig? vafan, han har gjort dt flera gånger den här veckan, ja för att väcka mig. drygt!
Gick upp och käka en knäckemacka, ganska dåligt för jag orkar inte äta innan jag och mamma ska käka senare.
Har pluggat körteori men det går inge bra, tänkte göra de nu men kan inte för att linus ser på southpark och jag måste ha alldeles tyst i rummet när jag pluggar =)
Ska hämta louise sen och åka till volvo, så åker vi plus mamma ner och äter på stan och kanske shoppar lite ? ska lämna tbx en tröja jag köpte i uppsala med!

Alltså det ska bli så skööönt att sova hemma ikväll haha, vi har inte sovit hos mig på 1.5 vecka och de känns, som den morsgris jag är .

Aja , nu ska jag duscha sen sminka mig lite, då kanske limpan sett klart så kan jag fortsätta :) jej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0