stackars bäbisss

Gud vad jag tycker synd om hjärtat mitt ..
igår bestämde vi oss för att åka ut till gårdskär, för att gå på mysiga prommisar och bara njuta. på kvällen så började linus må superdåligt så vi fick åka hem, och han stanna å spydde flera gånger. stackars!

Känner mig så hjälplös för dt jag hatar mest av allt är spyor så när han stod utanför bilen och aa, kräktes, satt jag inne i bilen och sjöng och härja för att jag inte ville höra. Usch va äckligt det är :D

Nu har vi bara legat i sängen hela dagen, har sett på criminal minds och gossip girl.. vet inte när oth kommer ut !! gah :( ska nog plugga lite körkortsteori senare, får se. Har inte kört ngt på hela veckan och jag får sådan ångest, gaahhhhh!!!!


(har massa bilder jag ska lägga upp, bara jag får mobilsladden) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0