Update !!

Gaash vilken onödig dag det här har varit!
I morse när jag vaknade, efter två timmars sömn (crazy , i know. Tror det var fullmåne ) så gick jag en prommis i hopp om att bli piggare, icke sa nicke, ville verkligen inte ge med sig. Tror jag halvsov hela prommisen.

Sen skolan, först engelska - gjorde en putteliten grej, hade inget tal pga sjukdom, lång lunch, filosofi (mvg!! woho) och sedan socialkunskap. Hela dagen har gått ut på att vänta, vänta och vänta. Tror jag hade en fyra timmars håltimme, nicht nice.

Åkte till banken, tog ut lite cash . Vidare till lush för att spendera some money, dem stänger ju imorn! FAN FAN FAN, alltså jag kan börja grina, lätt bästa affär in town. Fick med mig två "fettigt hår schampoo", en "ta bort prickar efter rakning" en hårinpackning för slitet hår och så en tvål till baby  :)

Nu ska vi hoppa in i jacuzzin ute, sitta och mysa lite med bra music. Sen ska jag fixa lite, ansiktsmask , hårinpackning, fixa naglarna, peeling och allt. Allt är ifrån lush, såklart.



Jag har så sjukligt mycket just nu, är prov och prov hela tiden. Jag försöker ta körkort. Har massa tider jag ska ringa och boka, kiropraktiker, läkare, tandläkare och så vidare. Ska hitta studentkläder, fixa studentkort. Alltså vart fan finns tiden? Jag går på högvarv och adrenalinet hela jävla tiden, har ingen ork eller lust ALLS . :D
men jag är glad ändååå


du gör min vardag bättre ! jag älskar dig, DAAAAMN jävla mycket med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0