Vågorna gungar mig,

Gudars helveeedee vad trött jag är. Det är helt sanslöst alltså, ögonen bara flimrar.

Dagen började med en morgon prommis som vanligt, halvtaskigt väder och mycket mask. Ingen vidare hit, eller. Var tvungen att kolla efter en jäkel varje steg jag tog!! sen hem, fix och bussen.
har varit så jävla depp idag, har nog inte sagt ett ord till någon. Suttit och bara varit i min värld, gråtit och massa mer. Orkar inte, vill bara att någon ska förstå, att någon kan fråga liksom men sen när någon gör det så är det fel de med. Haha.

Längtar till imorgon iallafall, kanske fel dag att åka till uppsala när alla nationer går ut men det ska bli så JÄVLA kul. Med två av mina favvis tjejer, grym musik på vägen dit och bara handla massa kläder. Fan va kul det ska bli, är rå tagg ja.

Sen får vi se hur det blir på kvällen, kanske grill med nå mysigt people, om vädret tillåter det vill säga. Eller så får vi se, bara chill maybe. På lördag ska äntligen mina och linus föräldrar träffas for real om man säger så, har ju bara träffats en snabbis . Ska bli skit kul, vi ska laga middag och allt =D löve it!

Aja, nog pladdrat. nu kommer limpan och hämtar mig så drar vi vidare till valbo, där han ska få lite cash. nice, för mig hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0