What a fin day

Hallåja!
Har precis stigit upp ur sängen och käka lite krubb, ska vandra hem till mig nu med brillorna på och försöka göra mig till människa plus bestämma kläder tills idag, ikväll osv haha!
Känner mig lite stressad dock, nisse, sofie och dom kommer runt 2-3 och jag ska hem , sminka mig och duscha och allt sånt, ställde klockan men linus ville inte gå upp förrän jag sa att man inte säger "guken tur", men vi gävlebor gör det! guken tur = gud vilken tur, sådeså

Ska festa ikv med damerna, eller festa och festa, drar väl några godingar iaf! Får hoppas att linus kan hålla sig vaken när jag kommer hem så ja inte behöver sova själv, men de borde ju inte va nå problem eftersom han kan sitta vid datorn till 2-3 annars.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0