ENERGI ?!?!

Jag fick sån energi idag, jag vet inte var det kom ifrån. Säkert pillrerna :)
sååå.. jag gick ut i garagaet, tog fram sexton bräder och börja måla grundfärg, sen blev jag rastlös och började klippa gräset, åkte och handlade grå färg så jag kunde måla klart och nu är snart hela garaget klart, fett nice! :D
Känns helt jävla underbart att jag fått så himla mycket gjort idag, på fyra timmar också.

Och mamma bakade bullar och jag är skitglad över att jag inte tog massa, utan satt där med min goda thaisoppa. mumsi.

Nu sitter jag och kollar på OTH, alltså det är bästa avsnittet typ. Brooke har blivit misshandlad, dan blir fast av en crazy person, Q har precis dött och Sam kommer in i bilden. Haha, säkert bara johännie som fattar man det är kung (L)

Jag vill ha oth maraton !!!! hoppas någon vill se med mig i helgen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0