IKEA

Sååå, nu har jag och söt wilma varit på IKEA och flamsat runt, haha så jävla virriga :) vi kika efter nya grejer till henne nya rum som kommer bli feting nice, är grymt avis på ett påslakan som hon ska köpa. Vill också ha :)

Efter valbo åkte vi hem till hennes mamma, kika runt lite å gud va fint det var :D Nu har lil sis gjort ansiktsmask på mig och jag har fått massa nivea grejer av henne, så jävla söt! massa smink och ögonskuggor och body lotion och så :D (hennes mamma jobbar där) så jag är ju nöjd ;)

fick super fina tips av hennes mamma när vi var där idag, tack! Ska troligtvis gå make up utbildning och sedan så får jag hjälp av henne, supersnäll :D

Ikväll ska vi ut med limpans familly och käka på church street saloon, om de är mys? svar ja!!! second familly (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0