jävla skit saker

fan blir så jävla less, har inte kunnat behållat NÅGOT jag ätit sen i söndags, alltså jag spyr hela jävla tiden och mår illa å rapar hela tiden, bara för min jävla mage. Kommer knappt upp ur sängen för jag tror jag ska spy eller svimma hela tiden, vill bara bli "frisk" tills på fredag då min bästa johänniie fyller år, kul om jag inte kan komma liksom, fan va värdelöst :( ska hålla tummarna !!!!

nu ska jag snart till läkaren, ska ta massa tester och prata och sådära, sen får vi se vad som händer. jag vill göra nå mysigt, känner att jag behöver ha massa typ deep talk med massa tända ljus och så, vill bara att någon ska ta hand om mig haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0