lista

Eftersom jag inte bloggat på ett tag kör vi en lista, får se om det kommer igång sen! (:


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Ja massa! Haha tog studenten, var i ett förhållande, va arbetslös, veta vilka som är nära och inte.

Vilka länder besökte du?
eh typ åland?

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
massa mer sol och att min älskling ska va ledig med mig!

Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
5 augusti , 11 juni

Största misstaget?
att jag spenderar för lite tid med mina fina vänner.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
är sjuk jämt.

Bästa köpet?
hum .. jag vet fan inte! Eller jo en tröja :)

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och godis typ, cheers haa

Gjorde någonting dig riktigt glad?
absolyt :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010?
We speak no americano
ccalifornia girls
alors on dance

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
jag vet inte. gladare tror jag men har haft massa konstiga dagar pga ppillar

Vad önskar du att du gjort mer?
badat och solat

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slappat.

Hur tillbringade du din midsommarafton?
i gårdskär med pälskling, lisa å simon

Blev du kär i sommar?
jag är kär every day, så ja

Hur många förhållanden?
oneeeeeeN!

Favoritprogram?
måste väl säga the hills

Bästa boken du läste i sommar?
den som inte ser

Största musikaliska upptäckten?
öhm no idea

Något du önskade och fick?
kärlek!

Något du önskade dig men inte fick?
mhm, en puppy , en lägenhet ..

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
låg bakis

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
ja, ett jobb som jag skulle ha trivsts med och lite mera sol med baby

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010?
ingen aning mannen.

Vad fick dig att må bra?
jag är en person som måste åka bort för att inse hur bra jag har det,så alla stunder jag åkt bort. fiskat och myst i stugan, gått på promenader osv !

Vem saknade du?
pappa, önskar att vi spenderade mer tid tsm

De bästa nya människorna du träffade?
Alltså, detta kanske låter fel haha men har känt wilma sen jag och linus blev tsm men att verkligen gå från "veta vem de är" till att "känna" är nå big asså, så jag måste säga wilmis. lil sis!

Sommarens besvikelse?
att jag inte fått allt jag vill ha , höhö

Sommarens bästa?
den sol som varit och kärlek"

Sommarens snällaste?
jag! hhAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0