MASSA SAKER DU INTE VISSTE ?

-Jag är hårfixerad, jag älskar att hålla på med mitt hår.

- Jag älskar att läsa, är en riktigt läs lus!

- Jag är jätterädd , och då menar jag verkligen jätterädd för döden. Jag får panik varje gång jag tänker på att jag ska ligga nere liksom.

- Förr var jag verkligen blyg, var den som inte sa någonting i grupp och nu är det nästan tvärtom. Jag älskar att prata inför massvis av folk.

- Jag skulle inte överleva utan google, det hjälper mig every day.

- Jag har sju hål i öronen men bara örhängen i två av dem (högst upp på örat)

- Spindlar och ormar är det värsta jag vet. huuaaa

- Jag älskar att städa, jag kan inte ha det smutsigt hemma utan att få panik och måste gå och plocka

- Jag är en ruskigt dåligt förlorare, jag börjar nästan alltid gråta eller bli skitsur för att jag förlorar.

- Jag hatar spagetti men älskar makaroner

- Jag har svårt att släppa in folk till mig, men när jag väl öppnat mig så kommer de inte från mig hähä.

- Jag är jätte lättlurad, även fast jag vet om det så fattar jag aldrig när någon ljuger.

- jag är högerhänt

- och jag hatade folk förr som var vänsterhänta, jag trodde de va konstiga. Så när min kompis som var vänsterhänt skulle skriva i min kompisbok , var jag tvungen för att skriva eftersom jag inte ville att någon med konstiga händer skulle skriva där.

- Jag önskar att jag hade bättre självförtroende

- Jag älskar att knäppa kort

- Jag har jävligt svårt för att säga nej och säga att något är fel när de verkligen är åt helvete fel.

- Jag älskar att köpa presenter till folk.

- Jag är otroligt svartsjuk

- Jag och johanna har gjort en brooke david, stal ett prov precis framför näsan på läraren och hon märkte det inte.

- Jag sjöng solo på min konfirmation

- Mikael Persbrandt är sveriges bästa skådespelare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0