styrka , done !

Såååå!! Nu är styrkan gjord för kvällen, 100 situps, armhävningar, hunden, plankan och massa mer jag inte kan namnet på. Jag är så jävla taggad för att träna, har sån energi fast kroppen säger ifrån efter en dag full med fysiska utsättningar haha ;) Nu snart, när det blir mörkt ska jag och baby ut och lägga oss i jacuzzin och bara mysa, nice va? det skulle vara nå speciellt på himlen idag sa han, så han ville att vi skulle mysa (: awh love u hun. Imorgon blir morgon prommisen själv, inge fel med de fast johanna är så bra på att peppa , jag saktar gärna ner mig själv när det blir jobbigt fast nä imorn då jävlar, ska ha grym musik på och gå samma runda som idag, 1 timme genom bomhus, brynäs och det! Nuuuu , the hills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0