take a minute

Igår så blidde det uppsala ju! Hittade typ nadas, fejkade convers (okej as arg för att jag köper de för vem vill ha dt, mahaha. näe men bättre med äkta, håller bättre och är så mkt skönare! men de kostade 150 så slog till ba!) och två linnen typ, randigt och zebrigt. inte mer än så och lite cash har man kvar, och då menar jag LITE. L I T E. fattig som en råtta ja.

Nu smuttar jag på en modifast vanilj (smakade choklad i förrgår fan va äcklig) ska åka och köpa soppor någon dag istället :) längtar till nästa söndag för då åker vi på kryssning :D jeeeej, ska bli extra kul. med papi, nina tobbe och wille å så vi dårå :) glad att linus fick ledig (L)

nu ska jag ta tag i mig själv och sminka mig och byta om, idag firar vi lisa som blir 18 imorn.


behöver inte visa nå oiutfit för såhärrrrrrr precis kmr jag att se ut, höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0