DAGENS

Dagens humör: Superduper mega bra!

Dagens mående: glad som in i helvete känner jag asså

Dagens mat: Idag har jag en "inte ha ångest för mat dag" så jag har ätit massa massa massa haha

Dagens borde: klippa gräset så jag får money

Dagens frisyr: har inte fixat än , haha.

Dagens smink: inget än, men  det blir väl antingen lila smink, guld eller sotigt. eller varför inte blanda ;-)

Dagens klädsel: zebra oversize och jeans short, ikväll blir det en svart klänning med kavaj.

Dagens planer: Var till IKEA med wilmis, till hennes mami och har kollat på en säsong av the hills :)

Dagens materiella vill ha: Typ, kläder.

Dagens fundering: Vilken tid bussen går på söndag.

Dagens beroende: Mobilas.

Dagens tråkigaste: att det är så lång tid till sndag,

Dagens längtan: söndag !

Dagens superlängtan: tills vi ska ut och äta, rååååå hungrig :D

Dagens tidning: ingen : )

Dagens låt: princesssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0