WOHO

Idag kommer bli en awesome dag.
Klockan stod på väckning klockan 6, tio minuter senare va jag och greenie ute och gick på en powerwalk, gick runt bomhus och brynäs å sådära, en timme blev de och satan va jobbigt det va, alltså jag va så jävla svettig så det finns inte, jag brukar ALDRIG svettas haha nu var jag dyyyy blöt och tröjan var svettig på ryggen, WOHO :D

Köpte chiliburn igår med så det kan ju ha med de att göra, grymt. Sen käka jag havregryns gröt med linfrön och hallon, om de va gött? JA.

Nu har jag sökt tre jobb (ännu mer duktig) och ska ut och hjälpa bosse bus att måla garaget nu (duktigare) fan va grym jag känner mig, blir mer träning ikväll för nu JÄVLAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0