21 DECEMBER

HEJ!
Imorse gick ja upp typ sju, pallra iväg till doktorn och gjorde massa tester, svar nästa vecka och får kanske en supersuper bra grej som skulle göra mitt liv atm (L)
sen så lovade jag mig själv att inte sova, jag lovade av hela mitt hjärta till mig själv för då skulle jag göra ngt dumt med mig själv tänkte jag, happ halv två  vaknade jag av att jag fick massa sms..
och nu försöker jag hitta på något dumt jag ska göra med mig själv !!! alltså jag måste ju bestämma något som inte gör ont eller är drygt men vafan skulle jag bestämma det så !!!!! haha

snart kommer johanna och sandra, ska sminka johanna iaf! vene med sandra men kan jag ju göra ;) bli klar med alla ! hehehe.  då kan jag börja på nästa uppgift och fan va kul de ska bli, har sån jävla inspiration alltså så det är helt galet , men vill inte påbörja ngt nu när jag ändå inte får godkänt för de :)

sen ska vi hem till Bella och Jimmy, så smilla får leka av sig och så får jag en sminkning gjord på köpet. NICE! snälla vänner jag har som ställer upp, love to u guys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0