dag 01. OM MIG

Elin Sofia Wiktoria Ahlin, jepp that's my name.
Vad ska jag säga? Född i gävle bb, bott på massa ställen, tror jag bodde i stan när jag föddes? på byggmästargatan, i guess!
Har bott på så oändligt många ställen, stan, hemsta, bomhus, gröna huset(stigslund) , furmovägen, tallåsvägen, riggargatan (brynäs) , myrbackavändan (bomhus) , brynäsgatan, smaragdvägen, klamparegatan och nu på nygårdsvägen. Det har alltså inneburit massa flyttkartonger i mitt liv! haha sad but true.

När jag föddes var jag nära på att dö, fick åka till uppsala sjukhus och byta blod. Någon dag när jag låg där så gick mamma till en spåtant och frågade om jag skulle klara mig. Denna kvinna sa att jag har väldigt många hjälpare vid min sida och att jag är synsk, att dessa människor kommer att hjälpa mig. (för er som ej vet har man sju hjälpare omkring sig, livet ut.)

Har en riktig bror som jag älskar oerhört mycket, han är två år yngre än mig. Jag önskar att vi träffades ofta, även fast det blivit att vi hänger ganska mycket nu. Sen en lillasyster på mammas sida som heter Louise, jag älskar henne av hela mitt hjärta!! och självklart mina två halvsyskon, tobias och malin. ni är guld värda och jag älskar er!

När jag gick i tvåan så skildes min mamma och pappa, mamma träffa en kille direkt, bosse - som idag är min halvpappa och helt enkelt är den bästa halv pappan i världen! och för pappa tog det ett tag men han träffade en fantastisk tjej som heter nina .. jag kommer ihåg första gången jag träffade henne och fick ett par lila lösnaglar, haha minnen..

anyways, jag växte upp med fina vänner på källöskolan som vidare gick mot källmur. Och där började allt, fan vilket jävla bitch jag var !! jag trotsade allt.. jag flyttade hem till mamma för jag var less på allt bråk som (jag, nu efterhand har kommit på) orsakade.
Men det var fina tider på högstadiet. KOmmer alltid glömma min klass, som är den bästa ever. Och aldrig heller min fina vän johanna, gasshhh vad vi har gått igenom. ALLT ! Från att sno prov till att ha sönder ugnar, från att ha satt på "the rose" på mobilen och fejk-gråtit för att slippa prov till att fuska oss till mvg'n. Alltså jag kommer aldrig glömma dig, det va vi. Det va JG och Wickey, hahaha tuffingar. Kommer du ihåg när vi bråka, och du blev så jäääääävla sur för att inte jag höll upp dörren åt dig? så du sprang till micke och skvallra! hahah söthjärta.

Jaja, fina tider på högstadiet, i nian blev hela klassen sammansvetsade och fan jag saknar varenda minut av det.

Valde Sam-ekonomi till gymnasiet och jag ångrar mig så himla mycket. Jag HATAR matte och HATAR siffror så detta var världens sämsta linje, träffa fina vänner där! josse och pat, de va vi hela tiden. Fina minnen! Från början till slut, haha!

Träffade min pojkvän 7 september för två år sedan, höll på fram och tillbaka innan vi den 5 augusti 2009 bestämde oss för att bli tsm! hihi, och nu är vi förlovade och bor tillsammans i bomhus. Jag älskar det!

Det var väl de mesta om mig, och de omkring ? :D


för när det kommer till slutändan, så är det dej jag litar mest på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0