Dag 03 – Mina föräldrar

Ahhh.. Var ska jag börja?
Min mamma heter Marlene , världens bästa mamma som alltid, alltid , ALLTID ställer upp. Vad som än händer och vad jag än gör så är hon där och ger mig fina råd och ger mig saker och kunskaper jag kommer behöva i framtiden.
Jag är väldigt tacksam över min och mammas relation, jag berättar precis ALLT till henne, från hur många ggr jag kissat typ till att dela mina innersta hemligheter som jag oftast håller för mig själv. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar henne.
Hon har liksom allt en mamma vill ha, haha helt sjukt hur det låter men världens bästa mamma är hon :) dömmer aldrig någon innan hon fått ett första intryck och låter alla göra som man vill, att lära sig av sina misstag är ett motto för henne tror jag, de är väl då man blir som mest smart :)

Och inte nog med min mamma, jag har ju faktiskt världens bästa pappa också :) han är så himla söt och så himla rolig. Jag önskar av hela mitt hjärta att vi hade bättre kontakt, men det har varit så konstigt mellan oss då han kommit i kläm då jag och hans tjej haft våra duster, haha.. Det har liksom blivit så att min och hans relation blev lidande :) då jag valde att flytta till mamma mestadels och de flyttade till en lägenhet utan rum till mig .. tyvärr! Men sånt är livet :)
Jag älskar min pappa, han har de egenskaper man vill att en pappa ska ha. Är jag ledsen så kan jag alltid ringa honom och jag kan alltid få de råd jag behöver. Han är så ungdomlig av sig , han är genomsnäll och vill alla människor det bästa :)

sen har jag givetsvis mina två halvföräldrar, bosse och nina. Som båda dom har en stor del i mitt hjärta och som har tagit del av min uppfostran :) jag och bosse har grym kontakt och jag och nina bygger upp våran :) vi är så himla lika båda två!!


Det är väl det som jag har att berätta för att inte gå in allt för personligt, haha :)


MAMI


PAPI ! hah sorry, hitta bara roliga bilder på dej, som den här;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0