Dag 05 – Vad är kärlek?

Oj. Hur ska jag kunna besvara det?
Kärlek är för mig en så otrolig stark känsla, en känsla som gör att du inte kan göra annat än att tänka på denne person hela tiden. Att ge hela sin kropp och alla hemligheter, ja hela sitt hjärta i någon annans händer och vara trygg med denna person..

Men kärlek finns också för min familj och mina vänner, jag tänker på dem varje dag och jag undrar hur dem mår, jag undrar vad dem gör precis just nu och jag undrar vad dem ska göra senare..

det är svårt att förklara kärlek då det är en känsla som uttrycker sig inom hela kroppen och till en annan människa - till FLERA människor! Men bästa sättet är väl att förklara sig är väl;

never give up on something you cant go a day without thinking about



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0