Dag 09 - Mina drömmar.

mina drömmar, mina vackra drömmar..
Jag vill så himla mycket i mitt liv så jag vet inte ens var jag ska börja.
Jag ska gå klart den här utbildningen till MUA, är klar om tre månader. (Har massa sminkningar kvar så hör av er peeps!)
När jag är klar med den ska jag höra med ALLA sminkbutiker runt om i gävle, valbo, sandviken och söka jobb. Har massa kontakter som jobbar i den branschen så chansen är stooor..
När jag jobbat något år och fått erfarenhet ska jag starta eget, gå en nagelutbildning samt hår-style utbildning och ha som ett "FIX företag" haha nej vet inte vad det ska heta men jag vill att ALLA ska ha råd, liksom att betala 500 spänn för en sminkning där de tar in produkter för 20, 30 kr är INTE okej imo.
jag vill att det ska vara så tillgängligt för alla, och förhoppningsvis startar jag det med min bästa vän!

En annan dröm jag har är om min tillvaro, jag trivs inte alls i lägenhet trots att den är JÄVLIGT snygg.. Men jag har nästana aldrig bott i en lägenhet förr, jag har bott i villa i större delen av mitt liv, annars radhus liksom.. jag vill inte ha massa grannar runt i kring mig, inte bo såhär trångt (!!!!) utan ha flera rum att göra tillgängliga, att höra grannar gå ovanpå mig är inte okej och framför allt, varför ska jag betala pengar till någon annan? Syftar på hyran ..

Om något år när jag och älskling har sparat ihop så blir det nog en fin villa, var vet vi inte men vi vill bo runt massa natur !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0