ETT ANSVAR ALLA HUNDÄGARE BÖR TA!

Snart närmar det sig nyår, skitkul för de flesta som vill feeeeesta!
jag skulle också vilja göra det , men jag har ju min fina vovve :)
jag skulle ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG lämna smilla till någon annan på nyår (hennes första dessutom) eller låta henne va själv, seriöst det måste vara djurplågeri.

Tänk va rädd alla (de flesta) hundar är för raketer, har sett hundar som kryper på väggarna och springer och piper hela tiden, så ska man lämna bort dem till sin pappa, mamma eller kompis där de inte alls är lika trygga bara för att man själv ska festa, och låta dem ta ansvaret. nej, skulle aldrig kunna göra så mot smillis, taskiiigt :(

Själv ska jag vara HEMMA med min hund så HON är trygg - man måste alltid ta hunden i första hand. Det är ju liksom som ens barn. Så är det.


tar ALLTID dig i första hand bäbis!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi ska också vara med Milo på nyår :) Känns bäst så tycker vi med :)

2010-12-26 @ 20:51:50
Postat av: Lisafisa

Men det är helt okej att lämna vovven hemma när man åker utomlands 2 veckor? :P

2010-12-26 @ 23:49:29
Postat av: Johan

Helt jävla rätt, fy fan för dem som tar fest och egna begär istället för hunden,,,, . De borde inte ha hund! :S

2010-12-27 @ 06:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0