hhihihihi

Igår va en minst sagt konstig dag.
Vi va hos Linus mormor och morfar, jag fikade ingenting för jag mådde konstigt. Gick till hans mamma och fika lite, jag tog en choklad bit och saft. sen tp efter en timme börja jag må as illa och spydde skiiit mkt.
åkte hem, spydde jättemycket i bilen och hela kvällen men sen typ 10 mådde jag jättebra igen..
Skitkonstigt haha!
Vet inte om de va chokladen eller stressen, de visar sig väl.

För imorgon ska jag till doktorn!!!! ska vara så JÄVLA arg, alltså världens jävla bitch ska jag va för nu jävlar ska jag ha klart vad fan som är problemet, är det kul att jag inte kan jobba eller ngt eller, NÄEJ!!!!

Haha, håller på och pysslar lite nu (hemlis, säger på julafton) och ska fixa mig för sen ska jag och hjärtat ner på stan. wihooo :)

det går as bra att lämna smilla själv också! så idag ska lillfian få va själv! och hon har lärt sig sitt, ligg, vacker tass, gå fot och massa duktig .. love :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0