SMINKA

Riktigt kul att statistiken börjar öka! kommentera lite då? hehehe


IGår hade jag en as mysig kväll hos mamma, vi åt jättegod köttgryta typ fast ändå inte gryta, haha as god iaf. sen kollade vi robinsson och spelade spel, blir nog en fredagstraddis haha nej men vi har ätit där så många fredagar nu , hah :)

Idag vaknade vi runt 10, käka julskinka till frukost. AS GOTT! Nu ska jag hoppa in i duschen, göra rent alla penslar för sen kommer Bella och Jimmy hit, ska sminka Bella för hon ska på julkonsert ikväll, hihi ska bli kul!
Ska bara göra en sotning men kan lägga in endå om ni vill? Har lite bilder på kameran också som ska in, riktig smink dag idag ;)

Får se vad som händer ikväll :) ska passa Louise så vi kanske åker massa pulka och så? jihaa!!


HAHA jag ser ut som hej kom och hjälp mig ! men tänkte ba, jag vill ha sommar, fräsch sminkning och Rå blont hår igen. MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0