stop the beat

Yepp, Louise kom hit och vi körde lite Just Dance, grymt spel - så jävla kul och jobbigt!1
Så har jag och Limpis bakat bröd, vi fick en baka-bröd-maskin i julklapp! haha awesome, linus äter ju bröd varje dag och jag vill inte äta det för de är onyttigt, men nu kan man ju göra det hur nyttigt man än vill, utan socker - med fullkorns mjöl och allt möjligt, skit bra ! :D
Så har vi satt timern på 6.00 så vi får alldeles färskt bröd :D haha!

Nu ska jag träna lite sen spåna på vart våran nästa resa ska gå, vi ska börja spara till nästa redan nu - som troligtvis sker i maj. Vadå? Vi är unga och båda älskar att resa - klart som fan man ska göra det då!  ska kolla hur det är med att ta med sig en vovve med. Kul!


bjuppar på en bild på mitt smink från julafton och dagen efter, eller ah, mest stenarna. resten kommer imorgon!
Justja, jag beställde HUUUUUR mycket stenar som helst nu, i alla olika färger. grymt, det kommer på onsdag eller torsdag så va redo på as kalas mycket sminkningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0