vilken härlig dag

Godmorgon mina fina!
Idag är en bättre dag och jag har städning, solning och uppesittarkväll på schemat. Både Linus och min familj kommer hit så det ska bli aaaas-mysigt :) (L) pappa  jobbar, typiskt..
Får se hur vi ska få plats bara, men det är en annan femma ;)

Nu ska jag kasta in Smilla i duschen, sen ska jag städa heela lägenheten, usch hur det ser ut. varken linus eller jag gillar att ha NÅGOT framme så nu vantrivs jag alltså, fy i helvete..

såg också att ngn kommenterat och frågat om de va diabetes, nej det är det inte - tack och lov :) jag säger till dom jag känner för att säga det till , och någon gång kanske  ni får veta. Måste bara smälta det lite :)


Asså gud, kolla våran fis ! här var när vi köpte henne, alltså 9 veckor. Helt sjukt, värsta knubbis haha!

Kommentarer
Postat av: Maaaamma

Helt underbar liten skrutt! Hon är sej lik, bara lite kaxigare nu!! Haha!

Ses ikväll!

Kraaam!

2010-12-23 @ 14:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0