Alles gut

Har precis kommit ut ur bastun, jisses vad skönt det var. Hade tvn på utanför och jag låg i linus knä och kikade samtidigt som vi svettades för fullt, mysigt va? hahaha nat.
hade massa  ansiktsskrub, ansiktsmask, hårinpackningar och fixa allt .. de andra. Känner mig som en helt ny person :) haha nä då inte riktigt men det är så himla mysigt att göra så, plus att man sitter i bastun där det tar flera ggr bättre, svettades ut allt skit !

Nu ligger jag i älsklings säng och försöker bli trött men dt går inte såå bra, kommer nog vara vaken till minst tre;) Äh får ta dagen imorn med en klackspark :D
Ska träna lite kvällsträning med, armhävningar, situps och armövnngarna :D bra skit!
Funderar på om jag ska göra nagelförlängning, jag biter på mina naglar och de är så korta och fula så såg jag att sussi gjort hos en tjej, Emma Persson, och det blev skitsnyggt. Var inte vidare dyrt och det är nog värt de;)

Alltså just nu mår jag så sjukt bra, är så himla kär och känner mig så trygg. Vet vilka mina närmsta är och jag har älskling vid min sida i vått och torrt. Har slutat tänkt på personer som förändras till det sämre som för min del tar alldeles för mycket tid över att fundera huuur det skedde. Hade "pepp-talk" med min bästa lärare idag och ja, jag känner mig fan så bra  nu alltså !!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja lite lättare att svara här :) Eftersom jag precis gått klart min utbildning har jag inte hunnit börja jobba så jag jobbar för tillfället hemma och kan klockan 09.30 eller 10.00 mån till tors. Och helger kan jag när som helst i princip :) Ja men Susanna kan ju följa med dej absolut. Ni är så välkommna då :D

Mvh Emma

2010-02-20 @ 00:18:23
URL: http://www.mammaemmasdagbok.blogspot.com
Postat av: Lushtjejerna

Nu har vi fått in en ny smoothie på Lush.. Den är perfekt att smörja in sig med innan man hoppar in i bastun, så får den smälta in i huden och ge massor med fukt! Sen är det bara att skölja bort resterna i duschen så är man som ny! :D

2010-02-20 @ 12:20:31
URL: http://lushgavle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0