dont forget .....

Nu blev det ju det här med updateringen som absolut inte är min starka sida men ja kööör ändå ;)

Igår var en ruggig stress dag, till skolan sluta kl 3, körlektion 20 över, mamma hämtar mig kl tio över fyra och då ska vi åka och handla mat. Vi ska äta tacos. Vi lagar tacos. Jag äter tacos på 8 minuter, sedan halvspringer jag till Linus, som ska åka på match. Kikar på hans match och det blev vinst, sen hem och ut och gå med min efterlängtade vän Johanna, vi gick i en timme om inte mer och det var så himla mys, snacka om att vi känner varandra haha. Puss på dig.
På kvällen kommer jag på att jag glömt bikinin hos linus så vi kommer överrens om att vi åker förbi här innan han släpper av mig vid bussen för att senare åka på möte.

Så, imorse drar vi hem till han, han pissar och smörjer in sig och sedan åker vi. Utan bikini. Jag kommer på det på lunchen och blir irriterad. Så typiskt oss, tänker jag hundra gånger. Säger åt honom att han får komma med den när jag slutar, och det var nära att han glömde den. Fick springa in och hämta den, haha. Så virriga!!
Åkte hem till ida efter skolan, hon låg och sov, sötfia =) Sen gick vi och käkade, frasses. Mums, men ångest blidde de ofc haha. Sen brumma jag, ida och jossi ut till valbo för att simma. vi var helt själva och busade som fan, åkte rushkana och lekte med alla flytgrejer, fast jag hade som mål att jag skulle simma klart mina längder innan jag lekte massa ;) självklart gjorde jg det och det känns superbra nu! Vi bada ångbastu med och fyfan vad svettig man blev, alltså de RANN av mig. Har aldrig varit med om dess like...

Nu sitter jag med en dryg svenska uppgift, ska försöka skicka in det så snart som möjligt, ska bara korrigera det sista. Sen ska jag spela sims, hihi roligt =D



min snygga vän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0