faantastiskt

Åh min och mormors tacopaj blev så himla god! Tände massa ljus och satt och pratade i någon timme, fan vad jag tycker om min mormor. Älskar att vi har så bra kontakt och att vi är så himla lika, blir glad varje gång någon säger att vi är så lika, jag älskar det! Vi tänker precis lika, har samma synsätt på allt och ja, det är så himla bra bara. :)

Nu sitter jag, mormor, louise och min fina pojkvän i soffan och äter massa fredagsmys. Idag har det varit en sån himla bra dag, jag är gladare än på länge och jag uppskattar alla jag har omkring mig. Ni är så bra! ♥
Jag har allt jag någonsin önskat mig just nu och allting blir bara bättre, så fort jag tagit körkort kommer allt vara PERFECT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0