Fullerull

Gash.. Är så himla trött.
Min man vaknar runt 8-9-10 hela tiden och jag är den sån som vill sova ut, har inte sovit ut på skitlänge och det känns verkligen i kroppen, jag vill nästan sova såpass mycket att jag är trött för att jag sovit för mycket haha!

Igår så åkte vi hem till Linus mormor och morfar för hans mormor fyllde år, blev smörgåstårta, fika och massa öl - nästan lite för mycket för mig haha .. jag som blir full på 5-6 5.2 er , behöver inte dricka mycket alls! men ja, det bara öste in öl igår haha ..
runt 9 gick vi hem till mig, där min morbror Nisse och hans fina tjej Sofie var. De satt och spelade spel och jag och linus satt och drack, haha. Nödvändig kväll men alltså öl är så gott!
Jag blev iaf helt åthelvete full, ställde mig i duschen med kläderna på och borsta tänderna, låg och skratta ihjäl mig i sömnen och så bråka vi om en onödig grej, men jag tar så himla hårt på det där .. Stod och skrek och grina, helt galen var jag haha ..

Nu har jag vaknat för några timmar sen, ligger och kikar på summerland samtidigt som jag mår så in i helvete illa. Fyfan alltså.. Vet inte vad det blir idag, skulle vilja åka ner och fika på nå mysigt ställe ellr nå :) sen ska vi hem till Bosse som också fyller år, blir väl smörgåstårta där med;))))))))


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: haha ja samma här :D

näe ? gud vad kul :D

2010-02-28 @ 12:29:38
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0