gash.

Kom precis hem från skolan , gick superfort idag trots att jag har så ont i magen och att jag är så himla trött..
Ska leka lite "fågel fisk eller mittemellan" nu med louise, sen ska vi baka lite :)


Hoppas på att älskling kommer hem välbehållen, han är uppe med massa tak och skottar av snö och jag blir så jävla nojig för jag är så jääääääääävla höjdrädd, vafan haha ;)

Justja, skickade mail till fucking coolstuff, så säger jag att det är några muggar som spruckit (självförvållat, naturligtvis), så får jag världens kaxigaste mail tbx. Fel om man kunde ta emot en lite bättre kanske? Bara för att jag beställer som ett företag är jag fortfarande inte uppbyggd som ett sånt, fuckface.

alltså är så jäkla läskigt att kolla tbx på bilder, här var typ "när jag mådde som sämst", åt ingenting och jag ler inte på något kort alls. Ser sur ut, ser sjuk ut och ser så jävla ledsen ut. hur kunde jag utsätta mig för nå sånt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0