halvår + 1

Igår skulle vi ju ut och mysa, hade tänkt gå på någon fin resturang och bara njuta av varandras sällskap! faast.. När vi åkte in till Ica frågade älskling på skoj, ska vi inte äta på amigos istället haha?
Så vi tog de istället, köpte en pirre och triss haha ! de blev våran halvårsdag, mysigt värre... kanske;)
Näe men alltså egentligen, ett halvår är ett halvår, kan ju slå på stort på ett år istället. Vi gör så mysiga grejer hela tiden, ut och äter och så, så varför skulle de kännas annorlunda bara för man varit tsm en månad längre?:)

Nu har jag precis vaknat, min kära älskling ligger och slumrar så sött.. Vill inte väcka honom men jag  är så himla hungrig. Ikväll blir de partynation iaf, kommer nog bli kul räää .


Mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0