kullerbytta

Gah, jag är alldeles död i mina ben !! :( vet inte varför..

imorse gick jag upp kl sex med älskling och var faktiskt pigg! sen skulle jag gå och sova ett tag men glömde naturligtvis bort att ställa klockan. gash!! så fick bli hemma idag :) Gjorde väl inte så mycket , kollade på resor. Sen åkte älskling hem från jobbet för han mådde inge bra.. så vi satt och kikade massa. Vi ska nog dra en sisa minuten nästa vecka, får se hur det blir med det. Jag har inte allt för mycket pengar och vi ska ju till gotland i helgen ! aja, vi får se hur det blir :) skulle vara redigt nice iaf..

Sen runt fyra åkte jag och träna med mina supergulliga tjejer, sussi och sara. det var första gången sussi tränade där och det är bra tycker jag att hon pallrar sig dit ! :D ALLA borde egentligen röra på sig, tänk att om man tränar 1 gång i veckan i ett år så är det bara 52 timmar på ett år, haha man kan inte bara leva på hamburgare , annat skräpmat och godis. Jag försöke inte gå ner massa i vikt vill bara röra på mig och det gör jag så glatt nu tre-fyra gånger i veckan, wohoo :D

Såå kom jag hem och hoppa in i duschen, packade ihop allting och drog till älskling , men jag fastna i snödrivan på min baksida, tänkte att jag kunde gina genom den men de gick ju inte. Stod fast där ett tag och skrek på hjälp haha sen bestämde jag mig att göra en kullerbytta ned, hahahha så jävla fult !!! där står en eskimå med vinterjacka, täckisar, flera väskor och börjar göra kullerbytta ner från en snövall HAHAHA.

Nu har jag SKITont i magen, krampar i hela mig :( ååh.. skönt att jag inte behöver gå till skolan imorn, har redan gjort filosofin så!

BTW så kommer jag att lösenordsskydda min blogg snart, så skynda att säga till om ni vill ha lösen! :D



jag och min söta faster:D

Kommentarer
Postat av: Josephine

jag skulle vilja ha lösen om det är okej :)

2010-02-22 @ 21:52:16
URL: http://jsundell.blogg.se/
Postat av: hannah

jaaaaaag vill ha lösenord! :D haha

2010-02-23 @ 08:21:07
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej inte lösen? :/

2010-02-23 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0