Loveday

Igår var vi barnvakt åt min snuttis, vi kollade på hennes dans och sen så åkte vi till parkis :) supermysigt, vi lärde henne att simma haha (;
Sen hem, lagade mat med massa tända ljus, bra musik och kikade på tv, låg och mös bara. sen satt vi igång nya (?) beck, och alltså jag vet inte hur många gånger jag skrek eller grät vartannat, jag trodde att persbrandt skulle dö! Det bästa sällskapet jag kunde ha breve mig då var johanna haha, alltså båda är helt fast i persbrandt och nää fan va kul det skulle varit haha! Så kom mamma hem och jag fick min efterlängtade parfym, alltså jag har velat haft den sedan i somras och har inte haft några pengar för att köpa den, paris hilton - can can, MUMS !!!
Blev en tidig kväller och en tidig morgon iaf (:

Nu sitter jag hemma hos linus och väntar på att han ska duscha klart, sen ska vi åka ner och traska på stan lite :) vill ha nya byxor och ny tröja eller nå, sen tar vi en mysig fika. Är så himla fint väder, har skinnjackan på mig och inge smink alls, ihopp om att få lite färg. TÄNK vad mysigt att sitta på en uteservering med massa filtar och en kaffe, ååh vårkänsla :)


bäbis

Kommentarer
Postat av: Tojjvvee

haha, visst är det linus som liten på bilden ? haha syns ju att det är han direkt :D

2010-02-14 @ 18:03:54
URL: http://tovearbstigholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0